کد خبر : 208860
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آبان 1402 - 11:38

گوگل داده های ساختاری فهرست خودروهای جدید را برای نمایندگی های خودرو معرفی می کند

گوگل داده های ساختاری فهرست خودروهای جدید را برای نمایندگی های خودرو معرفی می کند

  به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ و به نقل از فقط جستجو در سئو گوگل داده های ساختاری فهرست وسایل نقلیه جدیدی را برای نمایندگی های خودرو اعلام کرده است که به آنها کمک می کند دیده شدن موجودی خود را در جستجوی Google و سایر سطوح Google بهبود بخشند. نتایج غنی از

 

به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ و به نقل از فقط جستجو در سئو گوگل داده های ساختاری فهرست وسایل نقلیه جدیدی را برای نمایندگی های خودرو اعلام کرده است که به آنها کمک می کند دیده شدن موجودی خود را در جستجوی Google و سایر سطوح Google بهبود بخشند.

نتایج غنی از فهرست وسایل نقلیه در حال حاضر فقط به زبان انگلیسی در ایالات متحده و مناطق آن در دسترس است، اما می‌توان آن‌ها را هم در دستگاه‌های تلفن همراه و هم در دستگاه‌های رومیزی مشاهده کرد.

 

داده‌های ساختاریافته فهرست خودرو به نمایندگی‌های خودرو کمک می‌کند موجودی خود را در Google نشان دهند، از جمله جستجو و نمایه‌های کسب‌وکار. این به افراد امکان می‌دهد تا در مورد وسایل نقلیه برای فروش، مانند در دسترس بودن، قیمت و سایر اطلاعات کلیدی، جستجو، فیلتر کنند و اطلاعات بیشتری کسب کنند. این می تواند به جذب مشتریان به نمایندگی شما کمک کند.

گوگل داده های ساختاری فهرست وسایل نقلیه جدیدی را برای نمایندگی های خودرو اعلام کرده است که به آنها کمک می کند دیده شدن موجودی خود را در جستجوی Google و سایر سطوح Google بهبود بخشند. داده‌های ساختاریافته جدید شامل فیلدهایی برای اطلاعات اضافی در مورد وسایل نقلیه، مانند شماره VIN، نوع خودرو، ساخت و مدل، سال، مسافت پیموده شده، رنگ، قیمت، ویژگی‌ها، وضعیت و اطلاعات گارانتی است. نمایندگی‌های خودرو می‌توانند با استفاده از روش‌های مختلف، از جمله JSON-LD، Microdata و RDFa، این داده‌های ساختاریافته را به وب‌سایت‌های خود اضافه کنند.

هنگامی که یک نمایندگی خودرو داده های ساختاریافته را به وب سایت خود اضافه کرد، می تواند موجودی خود را از طریق Google Merchant Center به Google ارسال کند. این به وسایل نقلیه آنها اجازه می دهد تا در نتایج جستجوی گوگل، نقشه های گوگل و سایر سطوح گوگل ظاهر شوند. داده‌های ساختاری فهرست خودروهای جدید بخشی از تلاش‌های مداوم Google برای بهبود تجربه کاربر در موتور جستجوی خود و سایر محصولات است. با ارائه اطلاعات دقیق تر در مورد وسایل نقلیه، گوگل می تواند به کاربران کمک کند اتومبیل های مورد نظر خود را راحت تر و سریع تر پیدا کنند.  

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ نویسی چیست

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح