کد خبر : 208688
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 - 20:16

آبرسانی به ۲۳۵۰ واحد مسکن اقدام ملی در زنجان

آبرسانی به ۲۳۵۰ واحد مسکن اقدام ملی در زنجان

علیرضا جزء قاسمی، امروز با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا در زنجان، اظهار کرد: این طرح در مجموع با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال در حال اجرا بوده و در فاز اول پروژه به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی آبرسانی شده است. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، افزود: عملیات احداث

آبرسانی به 2350 واحد مسکن اقدام ملی در زنجان

علیرضا جزء قاسمی، امروز با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا در زنجان، اظهار کرد: این طرح در مجموع با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال در حال اجرا بوده و در فاز اول پروژه به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی آبرسانی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، افزود: عملیات احداث خط انتقال برگشت از مخزن ۴ شرقی شهر زنجان برای تامین آب زون تحت پوشش مخزن ۴ شرقی این شهر که ۵۰ درصد از مساکن ملی زنگان شهر را پوشش می دهد به طول ۸ کیلومتر و با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال انجام شد.

وی، تصریح کرد: در فاز بعدی این پروژه باقیمانده مساکن طرح اقدام ملی در شهرک زنگان شهر نیز آبرسانی می شوند.

جزء قاسمی،  ادامه داد: در فاز دوم این پروژه ۸ کیلومتر خط انتقال با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال، یک باب مخزن ۱۵ هزار متر مکعبی ذخیره آب با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال و یک باب استگاه پمپاژ با ظرفیت ۵۰ لیتر بر ثانیه و اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال احداث می شود.

وی، در پایان اضافه کرد: در حال حاضر فاز دوم طرح تامین آب مساکن اقدام ملی در شرق زنجان(زنگان شهر) با انتخاب پیمانکار، اجرای عملیات احداث ۳ کیلومتر خط انتقال و احداث مخزن ذخیره آب آغاز شده است.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ نویسی چیست

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح