کد خبر : 208878
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 22:13

اپل ویژن پرو در فوریه ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد

اپل ویژن پرو در فوریه ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد

به گزارش دون نیوز و به نقل از گسمارنا به گفته تحلیلگران صنعت، اپل به عرضه هدست واقعیت ترکیبی خود، Vision Pro بسیار نزدیک است. این شرکت قصد دارد تا پایان ژانویه آن را برای مصرف کنندگان آماده کند تا فروش آن در فوریه ۲۰۲۴ آغاز شود. اپل ویژن پرو ممکن است در فوریه ۲۰۲۴ عرضه

Apple Vision Pro may roll out in February 2024

به گزارش دون نیوز و به نقل از گسمارنا به گفته تحلیلگران صنعت، اپل به عرضه هدست واقعیت ترکیبی خود، Vision Pro بسیار نزدیک است. این شرکت قصد دارد تا پایان ژانویه آن را برای مصرف کنندگان آماده کند تا فروش آن در فوریه ۲۰۲۴ آغاز شود.

اپل ویژن پرو ممکن است در فوریه ۲۰۲۴ عرضه شود
در گزارشی از مارک گورمن آمده است که اپل در حال افزایش تولید Vision Pro در چین است و ایمیل هایی را برای توسعه دهندگان ارسال کرده است تا از آنها بخواهند برنامه های خود را با استفاده از آخرین ابزارها آزمایش کنند و محصولات خود را برای تأیید ارسال کنند.

در نهایت، اپل کارکنانی را از فروشگاه های تجربه خود به دفتر مرکزی اپل می فرستد تا آنها را در مورد ویژن پرو جدید آموزش دهند. نحوه چسباندن هدبند دستگاه، تعویض لنزهای تجویزی و ….

اپل به وضوح برای پرتاب بزرگ آماده می شود زیرا اولین خط تولید مستقل از زمان بازگشت Apple Watch در سال ۲۰۱۵ است. انتظار می رود Vision Pro حدود ۳۵۰۰ دلار بپرسد ، اما نسخه مقرون به صرفه تر نیز در این کارها است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ نویسی چیست

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح