کد خبر : 208856
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 18:34

دایملر کامیون جدید eActros 600 را در گامی به سمت تعویض دنده تمام برقی رونمایی کرد.

دایملر کامیون جدید eActros 600 را در گامی به سمت تعویض دنده تمام برقی رونمایی کرد.

به گزارش دون نیوز و به نقل از رویترز برلین، ۱۰ اکتبر (رویترز) – کامیون های مرسدس بنز، بخش اروپایی سازنده خودروهای تجاری دایملر تراک (DTGGe.DE)، کامیون دوربرد باتری الکتریکی خود eActros 600 را در روز سه شنبه به نمایش گذاشت و تولید سری آن برای پایان سال برنامه ریزی شده است. ۲۰۲۴. این خودرو

The Daimler logo is seen before the Daimler annual shareholder meeting in Berlin

به گزارش دون نیوز و به نقل از رویترز برلین، ۱۰ اکتبر (رویترز) – کامیون های مرسدس بنز، بخش اروپایی سازنده خودروهای تجاری دایملر تراک (DTGGe.DE)، کامیون دوربرد باتری الکتریکی خود eActros 600 را در روز سه شنبه به نمایش گذاشت و تولید سری آن برای پایان سال برنامه ریزی شده است. ۲۰۲۴.

این خودرو در خط مونتاژ موجود کامیون‌های مرسدس بنز در Woerth am Rhein آلمان به موازات خودروهای دیزلی تولید خواهد شد.

این شرکت در حال حاضر در حال ساخت ناوگانی متشکل از ۵۰ نمونه اولیه خودرو برای آزمایش با مشتریان است.

دایملر تا سال ۲۰۳۰ فروش ۶۰ درصدی آلایندگی صفر را هدف قرار داده است، اما کمتر از ۰.۳ درصد از فروش در ماه های ژانویه تا ژوئن امسال با این رده مطابقت دارد، زیرا کمبود زیرساخت شارژ و قیمت بالای مدل های برقی مانع از فروش می شود.

قیمت خرید eActros 600 2.5 برابر معادل دیزل آن است.

دایملر تراکس گفت که با این وجود، صرفه جویی در مصرف برق به جای سوخت و مزایای حمایت دولت به این معناست که سرمایه گذاری آن پس از پنج سال رانندگی به ثمر می رسد، و افزود که می تواند برای مشتریان کوچکتر برای کمک به تغییر به برق کمک مالی کند.

ظرفیت باتری لیتیوم آهن فسفات بیش از ۶۰۰ کیلووات ساعت به این معنی است که رانندگان، در اکثر موارد، نیازی به شارژ در تمام طول روز ندارند، زیرا حدود ۶۰ درصد از سفرهای طولانی مدت رانندگان کامیون مرسدس بنز در اروپا کمتر از ۵۰۰ کیلومتر است. این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد.

باتری هایی که با ۲۰ درصد ظرفیت شارژ می شوند ۳۰ دقیقه طول می کشد تا به ۸۰ درصد شارژ برسند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ نویسی چیست

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح