کد خبر : 208759
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1402 - 21:53

دستگیری بیش از یک هزار متهم به سرقت در مشهد

دستگیری بیش از یک هزار متهم به سرقت در مشهد

به گزارش ایلنا از مشهد، سرهنگ جواد شفیع زاده در تشریح این خبر بیان داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح پیشگیری از سرقت، بالا بردن احساس امنیت و آرامش در سطح شهرستان و جلب رضایت عمومی مردم است که پلیس توانسته است عملکرد قابل قبولی در این زمینه داشته باشد. این مقام انتظامی افزود:

دستگیری بیش از یک هزار متهم به سرقت در مشهد

به گزارش ایلنا از مشهد، سرهنگ جواد شفیع زاده در تشریح این خبر بیان داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح پیشگیری از سرقت، بالا بردن احساس امنیت و آرامش در سطح شهرستان و جلب رضایت عمومی مردم است که پلیس توانسته است عملکرد قابل قبولی در این زمینه داشته باشد.

این مقام انتظامی افزود: این طرح با اتخاذ تدابیر لازم از جمله افزایش گشت های ویژه و بکارگیری اکیپ های کار آزموده از پلیس های تخصصی به ویژه استفاده از توان ماموریتی یگان ویژه خراسان رضوی، تجسس کوپ ها و پلیس آگاهی شهرستان های تابعه با تمام توان طی یک هفته به اجرا درآمد.

وی گفت: در راستای اجرای این طرح، پلیس موفق به دستگیری هزار و ۱۸۱ متهم به سرقت و کشف هزار و ۷۹ فقره انواع سرقت، شامل سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو، کشف خودرو و موتورسیکلت سرقتی، سرقت وسایل وسایل خانه و اماکن خصوصی و سایر سرقت ها شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ شفیع زاده با اشاره به رضایتمندی شهروندان از اجرای این طرح‌ها، از همکاری صمیمانه مردم تشکر کرد و گفت: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار ادامه خواهد یافت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را از طریق تلفن۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ نویسی چیست

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح