کد خبر : 208876
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آذر 1402 - 17:10

نتایج نظرسنجی هفتگی: Honor 100 و ۱۰۰ Pro دارای پتانسیل هستند، اما ظاهراً یک مشکل هستند

نتایج نظرسنجی هفتگی: Honor 100 و ۱۰۰ Pro دارای پتانسیل هستند، اما ظاهراً یک مشکل هستند

به گزارش دون نیوز و به نقل از گسمارنا نظرسنجی هفته گذشته نشان می دهد که دوتایی آنر ۱۰۰ پتانسیل بالایی دارد زیرا نیمی از رای دهندگان به این دو گوشی ابراز علاقه کرده اند، البته نه بدون علامت سوال. با این حال، هنگام خواندن نظرات، متوجه شدیم که تلفن‌ها یک نقص مهم نیز دارند –

به گزارش دون نیوز و به نقل از گسمارنا نظرسنجی هفته گذشته نشان می دهد که دوتایی آنر ۱۰۰ پتانسیل بالایی دارد زیرا نیمی از رای دهندگان به این دو گوشی ابراز علاقه کرده اند، البته نه بدون علامت سوال. با این حال، هنگام خواندن نظرات، متوجه شدیم که تلفن‌ها یک نقص مهم نیز دارند – طراحی Art Nouveau.

اوف، کمتر از آن نظرات درخشان در مورد ظاهر این دو گوشی وجود داشت. ما مطمئن نیستیم که در مورد اینکه کدام یک از این دو بهتر است اتفاق نظر وجود دارد یا خیر، اما مطمئناً به نظر می رسد که اشکال هنری هر یک از مدل ها مورد پسند اکثریت نیست.

به نظر می رسد کنار، Honor 100 Pro عملکرد بهتری داشته است – تعداد قابل توجهی از افراد سخت افزار آن را دوست دارند که در بررسی ها چیز کمی برای اثبات آن وجود دارد (اگرچه هنوز هم بسیاری دوست دارند قبل از انجام کار به آن توجه کنند). نگرانی هایی در مورد در دسترس بودن مدل Pro وجود دارد (۹۰ Pro فقط در چین عرضه شد).

نتایج نظرسنجی هفتگی: Honor 100 و ۱۰۰ Pro دارای پتانسیل هستند، اما ظاهراً یک مشکل هستند
Honor 100 چیزهای بیشتری برای اثبات دارد. در واقع، از میان افرادی که به این مدل علاقه مند هستند، اکثریت آنها تصمیم نهایی را تا زمانی که بررسی های دقیقی از گوشی منتشر نشود، متوقف می کنند.

نکته مثبت این است که Honor قیمت گوشی ها را خوب ارزیابی کرده است – تنها یک دهم رای دهندگان فکر می کنند که قیمت آنها بیش از حد است. البته، ما هنوز قیمت‌های رسمی را برای بازار جهانی نداریم، اما با توجه به اینکه آنر ۹۰ و ۱۰۰ قیمت‌های یکسانی برای عرضه در چین دارند (پرو جدید ۳ درصد گران‌تر است) باید تقریباً یکسان باشند.

نتایج نظرسنجی هفتگی: Honor 100 و ۱۰۰ Pro دارای پتانسیل هستند، اما ظاهراً یک مشکل هستند
Honor هیچ جزئیاتی در مورد عرضه جهانی سری ۱۰۰ فاش نکرده است، بنابراین باید منتظر ماند و دید. در این بین، آیا به نظر شما یک کیس می تواند طراحی نامطلوب را بپوشاند تا بتوانید بدون حواس پرتی از سخت افزار قدرتمند آن لذت ببرید؟ برای ما یک خط در نظرات ارسال کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ نویسی چیست

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح