کد خبر : 208821
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1402 - 2:10

هوش هیجانی باید در کنار بهره هوشی تقویت شود

هوش هیجانی باید در کنار بهره هوشی تقویت شود

به گزارش ایلنا، نقی سیاهکالی مرادی در مراسم اختتامیه دوره تربیت مربی برنامه ملی شهاب که عصر روز گذشته در قزوین برگزار شد، گفت: معلمان از اهمیت قابل توجهی در آینده کشور برخوردار هستند. مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: معلمان باید در راستای تقویت هویت ایرانی اسلامی و شخصیت ملی کودکان تلاش

هوش هیجانی باید در کنار بهره هوشی تقویت شود

به گزارش ایلنا، نقی سیاهکالی مرادی در مراسم اختتامیه دوره تربیت مربی برنامه ملی شهاب که عصر روز گذشته در قزوین برگزار شد، گفت: معلمان از اهمیت قابل توجهی در آینده کشور برخوردار هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: معلمان باید در راستای تقویت هویت ایرانی اسلامی و شخصیت ملی کودکان تلاش کرده و به دانش‌آموزان نگاه فرزندگونه داشته باشند.

وی با اشاره به طرح شهاب و اهمیت آن گفت: گاهی یک نفر با دارا بودن یک استعداد برتر و هدایت درست، تحولی در جامعه ایجاد می‌کند که میلیون‌ها بلکه میلیاردها نفر از این کار منتفع می‌شوند؛ بنابراین اجرای درست این برنامه ملی پیامدهای بسیار خوبی خواهد داشت.

این مسئول تصریح کرد: هوش‌بهر یک مطلب است و هوش هیجانی مطلب دیگری است که باید به آن توجه شود و با لحاظ کردن این مسائل و هنر معلمی می‌توانیم شهروندان موثری برای جامعه تربیت کنیم که هدف اصلی برنامه شهاب است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ نویسی چیست

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح