کد خبر : 208871
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 - 15:31

خط تولید Google Pixel 9 با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم Qi2 در سری آیفون ۱۵ عرضه می‌شود

خط تولید Google Pixel 9 با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم Qi2 در سری آیفون ۱۵ عرضه می‌شود

به گزارش دون نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ استاندارد شارژ Qi2 (با تلفظ Chi Two) در اوایل سال جاری توسط کنسرسیوم برق بی سیم (WPC) اعلام شد. این فناوری موفق به استاندارد شارژ بی‌سیم Qi می‌شود، شبیه به فناوری MagSafe اپل است که با آیفون ۱۲ معرفی شد و از سیم‌پیچ مشابه برای شارژ

Google Pixel 9 Lineup Tipped to Launch With Qi2 Wireless Charging Support Available on iPhone 15 Series

به گزارش دون نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ استاندارد شارژ Qi2 (با تلفظ Chi Two) در اوایل سال جاری توسط کنسرسیوم برق بی سیم (WPC) اعلام شد. این فناوری موفق به استاندارد شارژ بی‌سیم Qi می‌شود، شبیه به فناوری MagSafe اپل است که با آیفون ۱۲ معرفی شد و از سیم‌پیچ مشابه برای شارژ بی‌سیم و سیستم‌های آهنربایی استفاده می‌کند. WPC ادعا کرد که هدف توسعه یک سیستم واحد و یکپارچه است که انتظار می‌رود با دستگاه‌های iOS و Android هم کار کند. با این حال، این ویژگی دارای ویژگی جدیدی به نام نمایه برق مغناطیسی است که تضمین می‌کند تلفن‌ها و سایر دستگاه‌ها دقیقاً برای کارایی و سرعت شارژ بهینه قرار می‌گیرند. همچنین انتظار می‌رود که از سازگاری برند برای دستگاه‌های دارای گواهی اطمینان حاصل شود.

طبق گزارش WPC، اولین تولیدات Qi2 در حال تکمیل آزمایش گواهینامه هستند. این نشان می دهد که اولین دستگاه های شارژ Qi2 که انتظار می رود به عنوان راه اندازی رسمی این فناوری عمل کنند، خیلی زود در دسترس خواهند بود. برندهای Anker، Belkin و سایر لوازم جانبی جزو اولین برندهایی هستند که محصولات فناوری شارژ Qi2 را عرضه می کنند. WPC اضافه کرد که در حال حاضر بیش از ۱۰۰ دستگاه در حال تست Qi2 هستند یا در انتظار صدور گواهینامه هستند.

طبق بیانیه مطبوعاتی، یکی از اولین مدل های گوشی هوشمندی که از فناوری شارژ بی سیم جدید استفاده می کند، سری آیفون ۱۵ خواهد بود. در حال حاضر، ما فقط از شارژرها و بسته های باتری به عنوان محصولات Qi2 آگاه هستیم، به استثنای سری گوشی های هوشمند آیفون ۱۵. اینکه آیا آیفون‌های قدیمی‌تر که از MagSafe پشتیبانی می‌کنند با این استاندارد سازگار هستند یا خیر نیز مشخص نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ نویسی چیست

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح