کد خبر : 208885
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 فروردین 1403 - 12:18

مایک فلاناگان از بازگشت «Ouija: اصل شر» به سینماها تجلیل می‌کند

مایک فلاناگان از بازگشت «Ouija: اصل شر» به سینماها تجلیل می‌کند

  به گزارش دانلود فیلم و به نقل از برخورد دهنده مایک فلاناگان، حامی فیلم‌های اولیه‌ی خود، طرفداران را به تماشای «Ouija: اصل شر» بر روی پرده‌ی نقره‌ای تشویق می‌کند. ممکن است مایک فلاناگان یکی از بهترین کارگردان‌های معاصر فیلم‌های ترسناک باشد، اما او ریشه‌های خود را فراموش نکرده است. کارگردان سریال «میسنح می‌دم» با

 

به گزارش دانلود فیلم و به نقل از برخورد دهنده مایک فلاناگان، حامی فیلم‌های اولیه‌ی خود، طرفداران را به تماشای «Ouija: اصل شر» بر روی پرده‌ی نقره‌ای تشویق می‌کند.

ممکن است مایک فلاناگان یکی از بهترین کارگردان‌های معاصر فیلم‌های ترسناک باشد، اما او ریشه‌های خود را فراموش نکرده است. کارگردان سریال «میسنح می‌دم» با انتشار پستی در پلتفرم ایکس (شبکه‌ی اجتماعی سابقاً توییتر) طرفداران را تشویق کرد تا یکی از فیلم‌های اولیه‌ی او به نام «Ouija: اصل شر» را در سینما تماشا کنند.

 

فلاناگان در سال‌های اخیر به خاطر اقتباس‌های تحسین‌شده‌ی آثار استیون کینگ و داستان‌های ترسناک اورجینال و پرطرفدارش به شهرت رسیده است. او به طور منظم با همسرش، کیت سیگل، در سریال‌های کوتاه نتفلیکس مانند «تسخیرشدگی خانه هیل» و «سقوط خانه‌ی آشر» همکاری می‌کند. با وجود شهرت و موفقیت‌های اخیر، فلاناگان فروتنی خود را حفظ کرده و از حمایت اولین تجربه‌ی کارگردانی خود که یک پیش درآمد باکیفیت برای یک فیلم ترسناک ناموفق است، دریغ نمی‌کند. او نه تنها از کارهای اولیه‌ی خود حمایت می‌کند، بلکه مخاطبان را به تجربه‌ی تماشای آن بر روی پرده‌ی نقره‌ای تشویق می‌کند.

 

«یادآوری دوستانه: «Ouija: اصل شر» یکشنبه‌ی این هفته به عنوان بخشی از جشنواره‌ی #نیمه‌راه_تا_هالووین کمپانی‌های «بلومهاوس» و «ای‌ام‌سی» دوباره در سینماها اکران خواهد شد. من واقعاً برای دیدن دوباره‌ی آن روی پرده‌ی بزرگ هیجان‌زده هستم.»

 

هیچ تجربه‌ای به اندازه‌ی تماشای یک فیلم ژانری در سالنی پر از تماشاچی وجود ندارد، به ویژه زمانی که پای دیدن اثر کارگردانی در میان باشد که استاد مسلم فیلم‌های ترسناک است. تماشای فیلم ترسناک در سالنی مملو از تماشاگران که تجربه‌ای مشترک دارند، حس همبستگی را به وجود می‌آورد، زیرا تماشاگران با هم می‌خندند، گریه می‌کنند یا از صحنه‌های فیلم جیغ می‌کشند. فیلم‌هایی که بر نمایش‌های خیره‌کننده تمرکز دارند، بهترین گزینه‌ها برای تماشا در سینما هستند. 

 

تجربه‌ی خیره‌کننده‌ی «Ouija: اصل شر» در سینماهای ای‌ام‌سی

«Ouija: اصل شر» تنها فیلمی نیست که بلومهاوس و ای‌ام‌سی از آن حمایت می‌کنند. این کمپانی‌ها با نمایش فیلم‌های ترسناک تحسین‌شده‌ی دیگر، جشنواره‌ی نیمه‌راه تا هالووین را برگزار می‌کنند. طرفداران می‌توانند فیلم‌های ترسناکی را ببینند که آمیخته با نقدهای اجتماعی هستند، مانند «مرد نامرئی» و «تصفیه». ژانر وحشت بستر مناسبی برای طرح مباحث اجتماعی است و بلومهاوس مدت‌هاست که از این نوع فیلم‌ها حمایت می‌کند.

 

حتی با گذشت بیش از یک دهه از اکران اولین فیلم «تصفیه»، این فیلم به دلیل نقدی که بر فرهنگ آمریکایی دارد، همچنان مورد توجه عموم قرار دارد. به طور مشابه، «مرد نامرئی» برداشتی فمینیستی از یک داستان آشنا توسط لِـی وَهانِل است.

علاقه‌مندان می‌توانند در طول هفته از تماشای این فیلم‌ها بر روی پرده‌ی نقره‌ای لذت ببرند و همچنین برای دریافت محتوای بیشتر ثبت‌نام کنند. وب‌سایت ای‌ام‌سی در بخش جشنواره‌ی نیمه‌راه تا هالووین، خبرنامه‌ای از بلومهاوس ارائه می‌کند که طرفداران ژانر وحشت می‌توانند با ثبت‌نام در آن، از مزایای خاصی برای فیلم‌های مورد علاقه‌شان بهره‌مند شوند.

 

خبر خوب این است که مایک فلاناگان به زودی پروژه‌ی بعدی خود را آغاز می‌کند. و بله، این پروژه مرتبط با استیون کینگ، استاد مسلم ژانر وحشت، است. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ نویسی چیست

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح