کد خبر : 208867
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 15:10

سامسونگ و هوآوی سال آینده گوشی های هوشمند تاشو مقرون به صرفه عرضه می کنند: گزارش

سامسونگ و هوآوی سال آینده گوشی های هوشمند تاشو مقرون به صرفه عرضه می کنند: گزارش

  به گزارش دون نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ سامسونگ اولین OEM بزرگی بود که گوشی های هوشمند تاشو را وارد بازار کرد. برند کره جنوبی که پنج نسخه از پرچمداران گلکسی زد فولد را منتشر کرده است، در حال حاضر بر بازار تاشوها تسلط دارد. گزارش رسانه‌ای جدید می‌گوید سامسونگ تمرکز خود را

Samsung, Huawei to Release Affordable Foldable Smartphones Next Year: Report

 

به گزارش دون نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ سامسونگ اولین OEM بزرگی بود که گوشی های هوشمند تاشو را وارد بازار کرد. برند کره جنوبی که پنج نسخه از پرچمداران گلکسی زد فولد را منتشر کرده است، در حال حاضر بر بازار تاشوها تسلط دارد. گزارش رسانه‌ای جدید می‌گوید سامسونگ تمرکز خود را روی رونمایی از گوشی‌های تاشو با برچسب قیمت مقرون‌به‌صرفه از سال آینده تغییر می‌دهد. در همین حال، طبق گزارش ها، هواوی نیز در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی های تاشو با قیمت رقابتی در سال آینده است. انتظار می رود سایر سازندگان اندروید نیز همین روند را دنبال کنند. علاوه بر این، دو گوشی با صفحه نمایش سه گانه نیز گفته می شود که سال آینده به صورت رسمی عرضه خواهند شد.

طبق گزارش TrendForce، سامسونگ و هواوی گوشی‌های تاشو با قیمت رقابتی‌تر را در سال آینده به بازار میان‌رده‌ها معرفی خواهند کرد تا به کاهش موانع قیمتی کمک کنند و گوشی‌های تاشو را در دسترس‌تر کنند. هواوی که زمانی بر بازار گوشی‌های تاشو تسلط داشت، ظاهراً در حال کار بر روی یک تلفن با صفحه نمایش سه‌گانه است و ممکن است تا قبل از مارس سال آینده رسمی شود. انتظار می رود دو گوشی با صفحه نمایش سه تاشو در سال ۲۰۲۴ معرفی شوند.

سازندگان گوشی های هوشمند اندرویدی در ماه های اخیر گوشی های تاشو جدیدی را عرضه کرده اند. بیش از ۱۳ گوشی هوشمند تاشو از جمله Samsung Galaxy Z Fold 5، Galaxy Z Flip 5، OnePlus Open، Oppo Find N3 و Huawei Mate X5 در عرض تنها سه ماه عرضه شدند.

طبق این گزارش، پایین‌ترین قیمت برای تلفن‌های تاشو به ۳۶۵۹ یوان (تقریباً روپیه) در سال ۲۰۲۳ کاهش یافته است. در سال ۲۰۲۴، برندهای بیشتری می‌توانند محصولات گوشی‌های تاشو با ارزش بالاتر را عرضه کنند، بنابراین پذیرش گسترده‌تر تلفن‌های تاشو تسریع می‌شود. علاوه بر این، این گزارش بیان می‌کند که تا پایان سال ۲۰۲۳، محموله‌های گوشی‌های هوشمند تاشو می‌تواند به ۱۸.۳ میلیون دستگاه افزایش یابد که افزایشی ۴۳ درصدی نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد. در سال ۲۰۲۴، رشد ۳۸ درصدی، تقریبا ۲۵.۲ میلیون واحد پیش بینی می شود. تا سال ۲۰۲۷، محموله‌ها می‌تواند به ۷۰ میلیون دستگاه برسد و حدود پنج درصد از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را تصاحب کند.

این گزارش با افشاگری قبلی مطابقت دارد که ادعا می‌کرد سامسونگ قصد دارد از سال آینده نسخه‌های Fan Edition گوشی‌های تاشو را رونمایی کند. گفته می شود که سامسونگ از مدل گلکسی Z FE پس از معرفی گلکسی Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 در سال آینده رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود که تولیدکنندگان اندرویدی بیشتری از این روند پیروی کنند و باعث گسترش سریع بازار گوشی‌های تاشو شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ نویسی چیست

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح