کد خبر : 206822
تاریخ انتشار : شنبه 10 دی 1401 - 18:49

دانلود زیرنویس فیلم A Taxing Woman 1987 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم A Taxing Woman 1987 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم A Taxing Woman 1987 یک فیلم ژاپنی محصول سال ۱۹۸۷ به نویسندگی و کارگردانی جوزو ایتامی است. جوایز متعددی از جمله شش جایزه مهم آکادمی ژاپن را به دست آورد. شخصیت اصلی فیلم با بازی نوبوکو میاموتو، بازپرس مالیاتی آژانس ملی مالیات ژاپن است که از تکنیک های مختلفی برای دستگیری فراریان

دانلود زیرنویس فیلم A Taxing Woman 1987 یک فیلم ژاپنی محصول سال ۱۹۸۷ به نویسندگی و کارگردانی جوزو ایتامی است. جوایز متعددی از جمله شش جایزه مهم آکادمی ژاپن را به دست آورد. شخصیت اصلی فیلم با بازی نوبوکو میاموتو، بازپرس مالیاتی آژانس ملی مالیات ژاپن است که از تکنیک های مختلفی برای دستگیری فراریان مالیاتی استفاده می کند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم A Taxing Woman 1987 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم A Taxing Woman 1987 یک ممیز مالیاتی زن، ریوکو ایتاکورا، حساب‌های شرکت‌های ژاپنی مختلف را بازرسی می‌کند، درآمدهای پنهان را کشف می‌کند و مالیات‌های پرداخت نشده را پس می‌گیرد.

یک روز او رئیس خود را متقاعد می کند که به او اجازه دهد درباره مالک مجموعه ای از هتل های عاشقانه که به نظر می رسد از مالیات فرار می کند تحقیق کند، اما پس از تحقیقات هیچ مدرکی پیدا نشد. در طول تحقیقات، بازرس و مالک بازرسی شده، هیدکی گوندو، احترامی ناگفته برای یکدیگر ایجاد می کنند.

دانلود زیرنویس فیلم یک زن مالیات گیر ۱۹۸۷ او به سمت بازرس مالیاتی دولت ارتقا یافت. هنگامی که همان پرونده دوباره ظاهر شد، او دوباره مجاز به تحقیق است. در طول یک سری حملات پیچیده علیه منافع صاحب هتل، او به طور تصادفی با یک اتاق مخفی که حاوی شواهد متهم کننده حیاتی است روبرو می شود. در همان روز، او به گوندو در رابطه با پسر نوجوانش کمک می کند. در حالی که او همه این کارها را انجام می دهد، از پسر خودش در خانه غافل می شود، شب از دفترش به او زنگ می زند و می گوید: “شما می توانید کوفته های خود را در مایکروویو گرم کنید! شما الان بزرگ هستید! شما پنج ساله هستید!”

زیرنویس فیلم A Taxing Woman 1987 - بلو سابتایتل

زیرنویس A Taxing Woman 1987 شش ماه بعد این دو بار دیگر ملاقات می کنند. مرد بعد از بازجویی های روزانه خسته است. او سعی می کند او را متقاعد کند که آخرین رازهای خود را به خاطر پسرش تسلیم کند. پس از اینکه او پیشنهاد همکاری با او را رد کرد، انگشت خود را برید و نام حساب بانکی مخفی را با خون روی دستمالی از خود که از اولین باری که او از او تحقیق کرد ذخیره کرده بود، می نویسد.

زیرنویس A Taxing Woman 1987 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم یک زن مالیات گیر ۱۹۸۷ بنا بر گزارش ها، کارگردان پس از اینکه پس از موفقیتش در فیلم The Funeral وارد گروه مالیاتی بسیار بالاتری شد، برای ساخت این فیلم الهام گرفت. دنباله‌ای به نام A Taxing Woman 2 با برخی از شخصیت‌های مشابه اما لحن تیره‌تر در سال ۱۹۸۸ منتشر شد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ نویسی چیست

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح