کد خبر : 206647
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 دی 1401 - 21:03

دانلود زیرنویس فیلم Roald Dahl’s Matilda the Musical 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Roald Dahl’s Matilda the Musical 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Roald Dahl’s Matilda the Musical ۲۰۲۲ زیرنویس فیلم ماتیلدا موزیکال یک فیلم موزیکال فانتزی کمدی-درام محصول ۲۰۲۲ به کارگردانی متیو وارچوس بر اساس فیلمنامه ای نوشته دنیس کلی است. اقتباسی از موزیکال صحنه ای ۲۰۱۱ به همین نام توسط وارچوس، کلی و تیم مینچین، که به نوبه خود بر اساس رمان ماتیلدا

دانلود زیرنویس فیلم Roald Dahl’s Matilda the Musical ۲۰۲۲ زیرنویس فیلم ماتیلدا موزیکال یک فیلم موزیکال فانتزی کمدی-درام محصول ۲۰۲۲ به کارگردانی متیو وارچوس بر اساس فیلمنامه ای نوشته دنیس کلی است. اقتباسی از موزیکال صحنه ای ۲۰۱۱ به همین نام توسط وارچوس، کلی و تیم مینچین، که به نوبه خود بر اساس رمان ماتیلدا نوشته رولد دال در سال ۱۹۸۸ ساخته شده است، فیلمی که توسط TriStar Pictures، Working Title Films و Netflix تهیه شده است. ، همچنین دومین اقتباس سینمایی از این رمان است، پس از فیلم ۱۹۹۶ (که توسط TriStar نیز تولید شده است). در این فیلم آلیشا ویر به عنوان شخصیت اصلی در کنار لاشانا لینچ، استیون گراهام، آندریا رایزبورو، سیندو وی و اما تامپسون بازی می‌کند. در این فیلم، ماتیلدا ورم‌وود که توسط والدینش مورد بی‌توجهی و بدرفتاری قرار می‌گیرد، توانایی‌های روان‌شناختی را برای مقابله با خانم ترانچبول ایجاد می‌کند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Roald Dahl's Matilda the Musical 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Roald Dahl’s Matilda the Musical ۲۰۲۲ یک اقتباس سینمایی از ماتیلدا موزیکال برای اولین بار در نوامبر ۲۰۱۳ اعلام شد که طبق گزارش ها، Warchus و Kelly به ترتیب به عنوان کارگردان و نویسنده پیوستند. در ژانویه ۲۰۲۰، این پروژه به طور رسمی اعلام شد، و بازگشت وارچوس و کلی تایید شد، و همچنین مینچین، که فاش کرد که برای نوشتن آهنگ‌های جدید برای فیلم بازمی‌گردد. کریستوفر نایتینگل، که موسیقی پس‌زمینه این فیلم موزیکال را نوشته بود، نیز برای بازگشت به عنوان آهنگساز موسیقی فیلم استخدام شد. بازیگران بین ژانویه و آوریل ۲۰۲۱ شامل ویر، لینچ، تامپسون، گراهام و رایزبورو تکمیل شدند. فیلمبرداری در ایرلند در ماه می ۲۰۲۱ آغاز شد.

دانلود زیرنویس فیلم ماتیلدا موزیکال ۲۰۲۲ اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم BFI لندن در ۵ اکتبر ۲۰۲۲ داشت و در ۲۵ نوامبر ۲۰۲۲ توسط Sony Pictures Releasing International از طریق TriStar Pictures در بریتانیا اکران شد، در حالی که این فیلم در ایالات متحده اکران شد. در ۹ دسامبر ۲۰۲۲، علاوه بر اینکه در ۲۵ دسامبر برای پخش در نتفلیکس در دسترس است. این فیلم نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و از عملکرد تامپسون تمجید ویژه ای به عمل آمد.

زیرنویس فیلم Roald Dahl's Matilda the Musical 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Roald Dahl’s Matilda the Musical ۲۰۲۲ در ۱۵ نوامبر ۲۰۱۳، گزارش شد که متیو وارچوس و دنیس کلی، کارگردان و نویسنده، به ترتیب برای فیلم موزیکال ماتیلدا موزیکال، بر اساس رمان ماتیلدا اثر رولد دال، برای اقتباس سینمایی بازخواهند گشت. در ژوئن ۲۰۱۶، تیم مینچین تایید کرد که یک اقتباس سینمایی از ماتیلدا موزیکال در حال توسعه است که به گفته او “احتمالا در ۴ یا ۵ سال آینده ساخته خواهد شد”. مارا ویلسون که قبلاً در سال ۱۹۹۶ در فیلم اقتباسی از این رمان به کارگردانی دنی دویتو بازی کرده بود، گفت: “شاید اگر آنها آن را به یک فیلم تبدیل کنند، می توانستم یک فیلم کوتاه داشته باشم، اما این با آنهاست که تصمیم می گیرند.” در ۲۷ نوامبر ۲۰۱۸، نتفلیکس مشخص شد که ماتیلدا را به عنوان یک سریال انیمیشنی اقتباس می‌کند، که بخشی از یک «مجموعه رویدادهای متحرک» به همراه سایر کتاب‌های رولد دال مانند The BFG، The Twits، و Charlie and the Chocolate Factory خواهد بود.

زیرنویس فیلم ماتیلدا موزیکال ۲۰۲۲ در نوامبر ۲۰۱۹، دویتو گفت که «همیشه می‌خواست» دنباله‌ای برای ماتیلدا بسازد، و افزود که یک دنباله بالقوه می‌تواند فرزند خود ماتیلدا را بازی کند، زیرا ویلسون از آن زمان پیر شده است. در ۲۸ ژانویه ۲۰۲۰، گزارش شد که Working Title Films تولید خواهد کرد، در حالی که Netflix از طریق استریم توزیع خواهد کرد، و Sony Pictures Releasing، که قبلاً فیلم ۱۹۹۶ را از طریق بنر TriStar Pictures خود توزیع کرده بود، به طور انحصاری در بریتانیا و به صورت انحصاری ویدیوهای خانگی را در بریتانیا مدیریت خواهد کرد. همان بنر همچنین تایید شد که وارچوس و کلی همچنان درگیر این پروژه هستند. الن کین، که با طراح رقص پیتر دارلینگ در تولید صحنه کار می کرد، رقص می کرد.

زیرنویس Roald Dahl's Matilda the Musical 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس ماتیلدا موزیکال ۲۰۲۲ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، ۹۰ درصد از ۶۰ نقد منتقد، با میانگین امتیاز ۷.۷/۱۰ مثبت هستند. بر اساس توافق این وب‌سایت، «ماتیلدا موزیکال اثر رولد دال، داستان کلاسیک را با اما تامپسون لذت‌بخش، رقص خیره‌کننده و برداشتی نسبتاً تحریک‌آمیز از متن اصلی به صفحه بازمی‌گرداند». متاکریتیک بر اساس ۱۹ منتقد، میانگین وزنی ۷۳ از ۱۰۰ را به این فیلم اختصاص داد که نشان دهنده «نقدهای عموماً مطلوب» است. رابی کالین از تلگراف نوشت که تصویر تامپسون از ترانچبول “یک شرور دیوانه برای به خاطر سپردن” است. پیتر بردشاو، منتقد گاردین اظهار داشت: “روح های خویشاوند کمدی و حیله گرانه تامپسون و مینچین گرد هم می آیند تا بستر شیطنت فیلم را تشکیل دهند”.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ نویسی چیست

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح