کد خبر : 208779
تاریخ انتشار : شنبه 3 تیر 1402 - 20:03

رفع مشکلات واحدهای تولیدی یکی از اهداف سفرهای شهرستانی استاندار کرمانشاه است

رفع مشکلات واحدهای تولیدی یکی از اهداف سفرهای شهرستانی استاندار کرمانشاه است

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، وحید محمدی در حاشیه سفر استاندار کرمانشاه به شهرستان صحنه اظهار کرد: در این سفر علاوه بر بازدید از واحدهای تولیدی، صنعتی، کشاورزی و صنفی، ۲ کارگروه شامل کارگروه تسهیل موانع تولید و تنظیم بازار و آرد و نان برگزار خواهد شد. وی ادامه داد: در گروه تنظیم بازار و

رفع مشکلات واحدهای تولیدی یکی از اهداف سفرهای شهرستانی استاندار کرمانشاه است

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، وحید محمدی در حاشیه سفر استاندار کرمانشاه به شهرستان صحنه اظهار کرد: در این سفر علاوه بر بازدید از واحدهای تولیدی، صنعتی، کشاورزی و صنفی، ۲ کارگروه شامل کارگروه تسهیل موانع تولید و تنظیم بازار و آرد و نان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در گروه تنظیم بازار و آرد و نان به مباحث صنفی پرداخته خواهد شد و در کارگروه تسهیل موانع تولید نیز که بررسی مشکلات واحدهای تولیدی این شهرستان از هفته گذشته آغاز شده است مشکلات واحدهای اقتصادی احصا و بررسی خواهد شد.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمانشاه یادآور شد: در این سفر همچنین بازدید از مجتمع بزرگ ایلیا ذرت که یکی از واحدهای اقتصادی بزرگ این شهرستان است و هم اکنون به دلیل برخی مشکلات غیرفعال است نیز در برنامه استاندار قرار دارد.

محمدی گفت: علاوه بر این بازدید از شرکت ایران خودرو برای توسعه فاز دوم و تکمیل ظرفیت این واحد تولیدی ، بازدید از مشاغل خانگی به عنوان کارگاه های خُرد، بازدید از شهرک صنعتی و بررسی مشکلات توسعه این شهرک، بازدید از روستا بازار و بررسی ایجاد میدان میوه و تره بار این شهرستان نیز در دستور کار قرار دارد.

وی اظهار امیدواری کرد به همت همه مدیران دستگاه های اجرایی استان و مدیران ادارات شهرستان صحنه مشکلات پیش رو در این منطقه رفع شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ نویسی چیست

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح