کد خبر : 208811
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مرداد 1402 - 2:40

قرارگاه امام حسن(ع) برای حل مشکلات برزمین مانده اقدام می‌کند

قرارگاه امام حسن(ع) برای حل مشکلات برزمین مانده اقدام می‌کند

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قزوین، سردار علی فدوی در آیین انعقاد قراردادهای قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) که در سالن اجتماعات سپاه استان برگزار شد، گفت: هدف ما خدمت به مردم است که بسیج، سپاه پاسداران و دولت ظرفیت بزرگی را پای کار آوردند تا به سهم خود باری

قرارگاه امام حسن(ع) برای حل مشکلات برزمین مانده اقدام می‌کند

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قزوین، سردار علی فدوی در آیین انعقاد قراردادهای قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) که در سالن اجتماعات سپاه استان برگزار شد، گفت: هدف ما خدمت به مردم است که بسیج، سپاه پاسداران و دولت ظرفیت بزرگی را پای کار آوردند تا به سهم خود باری از دوش مردم برداریم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به خدمات شایسته جهاد سازندگی در دوران انقلاب گفت: با تشکیل جهاد سازندگی بسیاری از مشکلات مناطق محروم برطرف شد و اگر جهاد سازندگی ادغام نمی‌شد امروز هیچ نقطه محرومی در داخل کشور نبود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های فراوان کشور و بسیج سازندگی گفت: در استان‌های مختلف مانند خوزستان و کهگیلویه که از منابع آبی خوبی برخورداراند روستاهای زیادی از آب آشامیدنی بی‌بهره بودند که با تلاش قرارگاه و همکاری دستگاه‌ها در برخی نقاط تا ۱۰۰ درصد طرح‌های آبرسانی محقق شده است.

وی گفت: قزوین جزء استان‌های خشک نبوده و‌ چالش‌های بی‌آبی که در سال‌های اخیر تشدید شده با مدیریت جهادی و علمی قابل حل است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ نویسی چیست

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح